2013年7月25日 星期四

別以為你什麼世面都見過了

別以為你什麼世面都見過了
歡迎來舊金山, 騎腳踏車!!!
OK! You consider yourself worldly and well traveled? 別以為你已經見過世面,什麼都見過了。 Maybe you think you've seen just about everything! 等你看完以下舊金山的自行車遊行之後,你才知道什麼叫做「什麼都見過了」。 Well, try BIKE RIDING IN SAN FRANCISCO ...




留意照片裡那個小孩的表情,你可能表情也跟她一樣。這表示你還是「很多沒見過」。
 
 







OK! Now I think you have officially 'SEEN EVERYTHING!!'

Moral of the story.........never buy a used bike in San Francisco
還有,看完之後,記得以後千萬不要在舊金山買二手自行車! (Don't never buy second hand bike in SF)
 

沒有留言: