2013年5月7日 星期二

Without You~如果沒有您...


Without You~如果沒有您....

i can't win, i can't reign
我無法勝利,我無法停息

i will never win this game
我將永遠苦苦的追尋

without you, without you
若沒有妳的消息,妳的消息

i am lost, i am vain,
我瀕臨失敗,我感到徒然

i will never be the same
我將永遠與美好遠去

without you, without you
若沒有妳的存在,妳的存在

i won't run, i won't fly
我不會奔馳,我不會振翅

i will never make it by
我什麼事都不做打算

without you, without you
若沒有妳的陪伴,妳的陪伴
i can't rest, i can't fight
我無法放鬆,我無法奮鬥

all i need is you and i
全部的心願只剩妳和我

without you
噢若沒有妳的陪伴

without you
少了妳的陪伴


oh, oh, oh!

you! you! you!

without

you! you! you!

without you


can't erase, so i'll take blame
時光不能倒流,那責任全丟給我

but i can't accept that we're estranged
但對於彼此的疏遠卻不能接受

without you, without you
噢沒有妳的陪伴,妳的陪伴

i can't quit now, this can't be right
我現在不能放棄,這會是錯誤的決定

i can't take one more sleepless night
我不能再撐過任何失眠的夜晚

without you, without you
噢沒有妳的陪伴,妳的陪伴

i won't soar, i won't climb
我永不昂揚,我永不成長

if you're not here, i'm paralyzed
若妳不在,我將全面癱瘓

without you, without you
若少了妳的關愛,妳的關愛

i can't look, i'm so blind
我眼前模糊,我陷入盲目

i lost my heart, i lost my mind
我失去了真心,我失去了靈魂

without you
若妳不回來

without you
若妳不回來


oh, oh, oh!

you! you! you!

without

you! you! you!

without you


i am lost, i am vain,
我瀕臨失敗,我感到徒然

i will never be the same
我將永遠與美好遠去

without you, without you
若沒有妳的存在,妳的存在

without .......you
沒有妳的存在.....


沒有留言: